Klientų aptarnavimo specialistas(-ė) telefonu ŠL.

  • 1.040 - 1.200 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • „Telia“ klientų aptarnavimo specialistų tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi. Čia tavęs laukia ne tik puiki komanda ir vertinga patirtis, bet ir motyvuojanti, rezultatais paremta papildomo atlygio sistema, neturinti lubų. Šioje pozicijoje labai svarbu: mėgti bendrauti, optimistiškai žvelgti net į painiausias situacijas ir būti išmaniųjų technologijų mėgėju. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, Darbo grafikas I – V 8-19 val.; VI 9-16 val. (slenkantis grafikas, per mėnesį galimas vienas arba du dirbami šeštadieniai arba šventinė diena). Pirmą mėnesį darbo grafikas: I-V 8-17 val. - Pilnas etatas
  • Šiauliai
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas! Šioje pozicijoje labai svarbu: mėgti bendrauti, optimistiškai žvelgti net į painiausias situacijas ir būti išmaniųjų technologijų mėgėju. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas(-ė) telefonu ŠL., Telia Lietuva, AB

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS
SKELBIMAS NEAKTYVUS