Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) el. kanalais

  • 1.040 - 1.200 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Klientų aptarnavimo specialistų el. kanalais tikslas – padėti klientams, pasiūlyti efektyviausių sprendimų jų iššūkiams spręsti ir suteikti geriausią aptarnavimo patirtį, kuri „Telia“ itin svarbi. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, Darbo grafikas I – V 8-19:15 val.; VI 9-16:15 val. (slenkantis grafikas, per mėnesį galimas vienas arba du dirbami šeštadieniai arba šventinė diena). Pirmą mėnesį darbo grafikas: I-V 8-17 val. - Pilnas etatas
  • Šiauliai
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai Patirtis pardavimų ir klientų aptarnavimo srityse bei užsienio kalbų (anglų k., rusų k.) mokėjimas – vertingas privalumas! Taisyklingai rašai ir kalbi lietuviškai; Darbas kompiuteriu tau paprastas kaip 2X2; Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) el. kanalais, Telia Lietuva, AB

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS
SKELBIMAS NEAKTYVUS