Skambučių centro aptarnavimo vadybininkas (-ė)

  • 6,36 EUR prieš mokesčius nurodyta suma valandinis atlygis, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • • atsiliepti į įmonės klientų skambučius ir suteikti reikiamą informaciją; • atsakyti į gautus el. laiškus ir spręsti klientų užklausas. • užtikrinti profesionalų ir malonų klientų aptarnavimą. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, Galima rinktis etatą, kuriuo norite dirbti, darbo laikas 7-22 val. rėžyje. Darbo grafikas, priklauso nuo Jūsų pasirinkto darbo etato (0,5; 0,75 arba pilnu etatu). - Pilnas etatas
  • Šakiai

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Geros užsienio kalbų žinios (anglų, rusų k.) - privalumas. Komunikabilumas, atsakingumas. Pozityvus mąstymas ir gebėjimas efektyviai valdyti stresines situacijas. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Skambučių centro aptarnavimo vadybininkas (-ė), RETIVA

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.