-
1.050 - 1.500 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
-
užsienio piliečių legalaus įdarbinimo dokumentų pildymas ir administravimas. Informacijos apie įmonės teikiamas paslaugas viešinimas. Dokumentų valdymo sistemos administravimas. Įmonės reprezentavimas t.t. ir socialinėje erdvėje. Klientų aptarnavimas ir kasdienės veiklos koordinavimas. Biuro veiklos organizavimas ir priežiūra. Dokumentų ruošimas ir sisteminimas. Susitikimų organizavimas su potencialiais klientais. Pagalba tiesioginiam vadovui kasdieninėje veikloje, komandiruočių organizavimas. Ataskaitų ir įvairių prezentacijų ruošimas. PVM sąskaitų faktūrų išrašymas. Savalaikių apmokėjimų už įmonės teikiamas paslaugas administravimas ir kontrolė. Kitų pavestų užduočių vykdymas. Įmonės švenčių/komandiruočių organizavimas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina - Pilnas etatas
- Klaipėda
REIKALAVIMAI
Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Darbo patirtis administravimo srityje (būtina). Darbo su socialiniais tinklais įgūdžiai - privalumas; Puikūs bendravimo įgūdžiai. Vidinė energija bei optimistinis mąstymas. Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office). Atsakingumas, pareigingumas ir organizuotumas. Iniciatyvumas ir sąžiningumas. Anglų kalbos mokėjimas būtų privalumas; B kat. vairuotojo pažymėjimas ir automobilis darbui būtų privalumai. Patirtis: iki 1 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
Registruokis prie randu.lt
Jau turi paskyrą? Spausk ir prisijunk!
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.