-
1.000 - 1.500 EUR prieš mokesčius
-
• Klientų duomenų suvedimas; • Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas; • Klientų duomenų bazės administravimas; • Pagalba vadovui, kolegoms; • Bendravimas su tiekėjais; • Komunikavimas su klientais, įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas; • Sąskaitų Klientams siuntimas ir registravimas; • Vidinių dokumentų (taisyklių, tvarkų, įsakymų ir pan.) rengimas, administravimas bei vykdymo koordinavimas; • Pagal poreikį administracinės užduotys investiciniame projekte “Alovės paukštynas”; • Kontoros interneto komunikacijos ir kontoros socialinių tinklų administravimas • Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.
-
Galimybė dalį darbo atlikti nuotoliniu būdu Geras atlyginimo ir karjeros galimybes Galimybes mokytis ir tobulėti
-
9-18 - Pilnas etatas
- Kaunas
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
• Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office), gebėjimas greitai dirbti kompiuteriu; • Gebėjimas greitai mokytis ir prisitaikyti prie darbo specifikos; • Geros anglų kalbos žinios; • Vairuotojo pažymėjimas; • Labai geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai; • Organizuotumas, gebėjimas operatyviai vykdyti daug skirtingų užduočių; • Siekis įmonėje dirbti ilgą laiką; • Dėmesio detalėms skyrimas, atidumas terminams; • Atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
APIE KOMPANIJĄ
Mes esame, jauna, auganti ir itin perspektyvi užsienio bankų garantijų tarpinikavimo bei verslo konsultavimo ir vystymo bendrovė, pasižyminti lanksčiai ir atvira naujovėms mąstysena.