Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

  • 1.500 - 2.000 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • • Privačių ir verslo klientų aptarnavimas; • Informacijos klientams apie taupymo ir finansavimo paslaugas teikimas; • Konsultuoti ir parduoti kredito unijos paslaugas ir produktus; • Darbas su grynaisiais pinigais, kitų finansinių operacijų atlikimas; • Įvairių raštų ir kitos dokumentacijos administravimas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Širvintos
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos žinios Reikalavimai darbuotojui • Universitetinis ar neuniversitetinis aukštasis išsilavinimas; • Puikios lietuvių kalbos žinios; • Gebėjimas savarankiškai planuoti ir vykdyti užduotis bei spręsti įvairias problemas, • Atidumas, kruopštumas, profesionalus bendravimas su klientais; • Orientaciją į tikslą, atsakomybė už rezultatus, iniciatyvumas, gebėjimas bendradarbiauti ir dirbti komandoje; • Patirtis klientų aptarnavimo srityje ir žinios apie „Pažink savo klientą“ (Know Your Customer) procesus (privalumas). Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), Kooperatinė bendrovė "Pilies" kredito unija

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS
SKELBIMAS NEAKTYVUS