-
600 - 900 EUR į rankas priklauso nuo patirties ir rezultatų, taikoma motyvacinė sistema
-
Darbo pobūdis: - įmonės korespondencijos tvarkymas, biuro prekių užsakymas; -sutarčių ir įvairių dokumentų ruošimas, administravimas; -savalaikis personalo administravimo proceso užtikrinimas laikantis LR įstatymų bei DK reikalavimų; -darbo skelbimų publikavimas ir jų monitoringas; -pranešimų ruošimas ir pateikimas SODRAI apie priimamus darbuotojus, suteikiamas atostogas ir kitus su darbu susijusius pokyčius. - Dokumentacijos, reikalingos komandiruojant darbuotojus į užsienį, rengimą ir administravimą; - Dokumentų, susijusių su užsieniečių įdarbinimu, rengimas ir jų teikimas Užimtumo tarnybai bei Migracijos departamentui. -darbuotojų bylų formavimas, administravimas, valdymas; -reikalingų pažymų, raštų, įsakymų rengimas, deklaracijų pildymas ir išdavimas darbuotojams; -darbas su pirminiais apskaitos dokumentais (sąskaitų registravimas, avansinių dokumentų ir kuro čekių apskaita); -apskaitos dokumentų administravimas ir perdavimas buhalterijai; -darbuotojų darbo grafikų sudarymas, pervežimo organizavimas (esant poreikiui): -darbo laiko apskaitos vedimas ir duomenų kontrolė; -su darbo santykiais susijusių pažymų ruošimas; -darbų saugos, priešgaisrinės apsaugos ir sveikatos dokumentų rengimas ir administravimas; -kitų, vadovo paskirtų užduočių vykdymas; Reikalavimai: • pardavimų, marketingo, vadybos, personalo administravimo patirtis (didelis privalumas); • Gebėjimas sklandžiai atlikti užduotis kompiuteriu, raštvedybos ir dokumentų rengimo klausimais; • labai geri planavimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, organizuotumas, kruopštumas, atidumas detalėms; • anglų k. ir rusų k. žinios privalumas.
-
• Įdomią, dinamišką ir vertingą patirtį šiuolaikiškoje, stabilioje ir patikimoje kompanijoje; • dalyvavimą visuose įmonės renginiuose; • profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes; • darbą naujame, moderniame ofise su draugiška ir palaikančia komanda;
-
9-18 val - Pilnas etatas
- Kaunas Jovarų g. 2A, LT-47193 Kaunas
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Reikalavimai: • pardavimų, marketingo, vadybos, personalo administravimo patirtis (didelis privalumas); • Gebėjimas sklandžiai atlikti užduotis kompiuteriu, raštvedybos ir dokumentų rengimo klausimais; • labai geri planavimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, organizuotumas, kruopštumas, atidumas detalėms; • anglų k. ir rusų k. žinios privalumas.
APIE KOMPANIJĄ
Kamida Services, UAB: įvairių profesijų darbuotojų paslaugos Europos šalių partneriams