PROJEKTŲ ĮVEDIMO KOORDINATORIUS

  • 2.100 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • - Koordinuoti ir valdyti klientų / projektų įvedimo procesą nuo pradžios iki pabaigos; - Išanalizuoti ir nuodugniai išsiaiškinti kliento pateiktas sąlygas, taisykles, reikalavimus bei pasiruošti sklandžiai bei aiškiai perduoti informaciją susijusioms šalims/vidiniams klientams. - Planuoti ir organizuoti projekto etapus, užtikrinti, kad projektai būtų vykdomi pagal nustatytą grafiką ir biudžetą; - Bendradarbiauti su įvairiais įmonės skyriais, kad užtikrinti projekto įgyvendinimą; - Kontroliuoti projektų kokybę ir spręsti iškilusias problemas, užtikrinant, kad projekto tikslai būtų pasiekti; - Rengti ir teikti ataskaitas apie projekto eigą vadovybei. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Viena pamaina - Pilnas etatas
  • Ukmergė

REIKALAVIMAI

-Aukštasis išsilavinimas (pageidautina projektų valdymo, inžinerijos, verslo vadybos srityse); - Patirtis projektų valdymo srityje, pageidautina su technologiniais ar gamybiniais projektais; - Puikios Anglų kalbos žinios (B2 lygis) - Puikūs organizaciniai ir laiko valdymo įgūdžiai; - Gebėjimas dirbti komandoje ir spręsti problemas. Patirtis: nuo 2 metų

APIE KOMPANIJĄ

PROJEKTŲ ĮVEDIMO KOORDINATORIUS, Hennordic, UAB

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.