Grįžti atgal
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
DPD Lietuva | randu.lt
  • Nuo 600 EUR (atskaičius mokesčius) bei priedai nuo rezultatų suu perspektyva augti
  • Darbo pobūdis: profesionalus klientų aptarnavimas bei konsultavimas telefonu ir elektroniniu paštu, užsakymų priėmimas ir suvedimas, visapusiška pagalba klientams ir sudėtingų situacijų išsprendimas
  • Darbo dienomis po 8 valandas
  • Įdomu ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje, draugišką kolektyvą bei motyvuojančią atmosferą, asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes, atvežimą į darbą ir iš jo, draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, papildomo skatinimo galimybes
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

- Komunikabilumas, mandagumas, atsakingumas - Pozityvus požiūris, noras mokytis ir tobulėti - Greita orientacija, gebėjimas rasti ir apdoroti informaciją - Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office) - Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu) - Anglų / rusų kalbos mokėjimas — privalumas - Panašaus darbo patirtis — privalumas

APIE KOMPANIJĄ

UAB “DPD Lietuva” (www.dpd.lt) – sėkmingai veikianti tarptautinė smulkių siuntų pervežimo įmonė, besiorientuojanti į aukščiausios kokybės paslaugų teikimą, vertinanti kompetentingus, motyvuotus, iniciatyvius, atsakingus ir nuolat siekiančius tobulėti darbuotojus.

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
DPD Lietuva
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

KANDIDATUOTI DAUGIAU SKELBIMŲ