Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

  • 600 EUR
  • Darbo pobūdis: - profesionalus klientų aptarnavimas bei konsultavimas telefonu ir elektroniniu paštu; - užsakymų priėmimas ir suvedimas; - visapusiška pagalba klientams ir sudėtingų situacijų išsprendimas.
  • Mes siūlome: - įdomų ir dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje; - draugišką kolektyvą bei motyvuojančią atmosferą; - asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes; - atvežimą į darbą ir iš jo; - draudimą nuo nelaimingų atsitikimų; - papildomo skatinimo galimybes.
  • Darbo dienomis po 8 valandas
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

- Komunikabilumas, mandagumas, atsakingumas - Pozityvus požiūris, noras mokytis ir tobulėti - Greita orientacija, gebėjimas rasti ir apdoroti informaciją - Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office) - Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu) - Anglų / rusų kalbos mokėjimas — privalumas - Panašaus darbo patirtis — privalumas

APIE KOMPANIJĄ

UAB “DPD Lietuva” (www.dpd.lt) – sėkmingai veikianti tarptautinė smulkių siuntų pervežimo įmonė, besiorientuojanti į aukščiausios kokybės paslaugų teikimą, vertinanti kompetentingus, motyvuotus, iniciatyvius, atsakingus ir nuolat siekiančius tobulėti darbuotojus.

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), DPD Lietuva

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS