-
1.200 - 1.400 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
-
Darbo pobūdis: Siūlome darbą profesionalų komandoje, kur galėsite realizuoti turimas kompetencijas ir kasdien įgyti daug vertingos patirties. Ieškome klientų vadybininko (-ės) tokioms užduotims: bendrovės klientų sąskaitų atidarymas / administravimas; klientų poreikių išsiaiškinimas, pateiktos informacijos ar dokumentų analizavimas ir įvertinimas; sprendimų priėmimas pagal savo kompetencijas ir įgaliojimus; bendrovės klientų operacijų, vykdomų negrynaisiais pinigais, administravimas, stebėsena ir kontrolė; bendradarbiavimas su skirtingais Bendrovės skyriais, užtikrinant sklandų klientų aptarnavimą. Reikalavimai darbuotojui: patirties klientų aptarnavime mokėjimų srityje; pinigų plovimo prevencijos (AML) rizikos, tipologijų ir įtartinų veiklos požymių išmanymo, taip pat patirties atliekant viešų duomenų bazių tyrimus; aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas; anglų kalbos žinios; orientacija į tikslų siekimą ir rezultatus; analitinis mąstymas; puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Outlook); socialiniai bendravimo įgūdžiai žodžiu ir raštu; gebėjimas dirbti savarankiškai. Įmonė siūlo: hibridinį darbo modelį; papildomas laisvas dienas; pramogas kartu: komandos susibūrimus, vidinius renginius ir šventes; nuolatinį tobulėjimą. Atlyginimas: 1200 - 1400 € / mėn. neatskaičius mokesčių Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
-
Viena pamaina, Darbo laikas gali būti derinimas, pvz. nuo 7:30 iki 16:30 ir pan. - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai Patirtis: nuo 1 metų
APIE KOMPANIJĄ
Kiti aktualūs darbo pasiūlymai
SKELBIMAS NEAKTYVUS