-
500 - 600 EUR į rankas priklausys nuo darbo kokybės
-
• Įmonės dokumentų srautų valdymas: raštų ruošimas, registravimas, sutarčių ir kitų vidinių dokumentų koordinavimas; • Sklandaus biuro darbo užtikrinimas (biuro technikos priežiūra, kanceliarinių prekių užsakymas, švaros biure palaikymas ir kt.); • Pagalba pardavimų direktoriui bei įmonės darbuotojams kasdieniais, administracinio bei organizacinio pobūdžio klausimais; • Įsakymų, raštų ir kitų dokumentų rengimas, registravimas; • Darbas su pirminiais apskaitos dokumentais (kasos dokumentai, nurašymo aktai, kelionės lapai, avanso apyskaitos, pakuotės apskaita), pirkimo dokumentų suvedimas į buhalterinę apskaitos programą.
-
Siūlome įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą • Konkurencingą ir laiku mokamą atlyginimą • Siūlome tobulėjimo galimybes administravimo ir apskaitos srityse
-
8.30 - 17.30 - Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
• Darbo patirtis nebūtina • Anglų kalbos žinios (rusų privalumas) • Puikūs MS Excel ir geri kitų MS Office programų naudojimo įgūdžiai • Pareigingumas, kruopštumas, organizuotumas, sąžiningumas CV siūsti tik su NUOTRAUKA: [email protected]
APIE KOMPANIJĄ
Didmeninė prekyba valymo - dezinfekcijos priemonėmis, dozavimo įranga, bei kita įranga skirta maisto ir gėrimų pramonei Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Baltarusijoje.