-
1.000 - 1.500 EUR prieš mokesčius
-
Ką Jūs darysite? Būsite atsakingas už UAB "Bitė Lietuva" vidinių vartotojų konsultavimą IT klausimais bei techninės ("HelpDesk") pagalbos užtikrinimą įmonėje: • Konsultuosite vartotojus telefonu IT klausimais bei spręsite iškilusias problemas • Instaliuosite bei konfigūruosite programas • Šalinsite vartotojų naudojamos IT įrangos gedimus
-
• Rūpinimusi klientais ir darbuotojais pagrįsta įmonės kultūra • Karjeros galimybės • Gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių • Papildomas sveikatos draudimas
-
Pilnas etatas
- Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS
REIKALAVIMAI
Ko mes tikimės? • Bitiškų:) savybių! • Universitetinio IT srities išsilavinimo • Turite Microsoft Office paketo palaikymo, e-pašto klientų administravimo patirties • Galite diagnozuoti programinės įrangos, kompiuterių bei periferinės įrangos gedimus • Komunikabilumas ir atsakomybė - jūsų stipriosios savybės • Anglų/rusų kalbos žinios (privalumas) • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą
APIE KOMPANIJĄ
UAB „Bitė Lietuva“, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai. Prisijunk prie mūsų komandos jau šiandien!