IT pagalbos inžinierius, Vilnius (IT Service Desk Engineer)

  • 1.000 - 1.500 EUR prieš mokesčius
  • Ką Jūs darysite? Būsite atsakingas už UAB "Bitė Lietuva" vidinių vartotojų konsultavimą IT klausimais bei techninės ("HelpDesk") pagalbos užtikrinimą įmonėje: • Konsultuosite vartotojus telefonu IT klausimais bei spręsite iškilusias problemas • Instaliuosite bei konfigūruosite programas • Šalinsite vartotojų naudojamos IT įrangos gedimus
  • • Rūpinimusi klientais ir darbuotojais pagrįsta įmonės kultūra • Karjeros galimybės • Gausybė komandos formavimo ir įmonės renginių • Papildomas sveikatos draudimas
  • Pilnas etatas
  • Vilnius
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Ko mes tikimės? • Bitiškų:) savybių! • Universitetinio IT srities išsilavinimo • Turite Microsoft Office paketo palaikymo, e-pašto klientų administravimo patirties • Galite diagnozuoti programinės įrangos, kompiuterių bei periferinės įrangos gedimus • Komunikabilumas ir atsakomybė - jūsų stipriosios savybės • Anglų/rusų kalbos žinios (privalumas) • Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą

APIE KOMPANIJĄ

UAB „Bitė Lietuva“, kurioje sumanūs, motyvuoti, kūrybiški, iniciatyvūs, siekiantys tobulėti ir būti geriausi savo srityje darbuotojai. Prisijunk prie mūsų komandos jau šiandien!

IT pagalbos inžinierius, Vilnius (IT Service Desk Engineer), BITĖ LIETUVA

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS