Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

  • 1.150 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • • Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę; • Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas; • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; • Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, • Darbo grafikas – II-V nuo 7:45 iki 17:15 val., VI nuo 8:30 iki 13:15 val.; • Darbo sutartis – terminuota, su galimybe likti dirbti neterminuotai. - Pilnas etatas
  • Gargždai

REIKALAVIMAI

Mes tikimės, kad Tu: • Esi įgijęs ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą; • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus; • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis; • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), AB Lietuvos paštas

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.