Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

  • 1.150 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • • Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę; • Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas; • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; • Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, • Darbo grafikas – II-V nuo 7:45 iki 17:15 val., VI nuo 8:30 iki 13:15 val.; • Darbo sutartis – terminuota, su galimybe likti dirbti neterminuotai. - Pilnas etatas
  • Gargždai
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Mes tikimės, kad Tu: • Esi įgijęs ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą; • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus; • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis; • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), AB Lietuvos paštas

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS
SKELBIMAS NEAKTYVUS