Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

  • 1.050 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • Kokie iššūkiai Tavęs laukia? • Aptarnausi privačius bei verslo klientus, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę; • Parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas; • Teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; • Rengsi atliktų darbų dienos ataskaitas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, • Darbo grafikas – suminė darbo laiko apskaita, slankusis darbo grafikas; • Darbo laikas – I-VI 9:00 – 20:00 val., VII 10:00 – 15:00 val.; • Darbo sutartis – terminuota, su galimybe pratęsti arba likti dirbti neterminuotai. - Pilnas etatas
  • Šiauliai
SKELBIMAS NEAKTYVUS

REIKALAVIMAI

Mes tikimės, kad Tu: • Esi įgijęs ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą; • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus; • Esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis; • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; • Puikiai supranti ir kalbi lietuviškai. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), AB Lietuvos paštas

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

SKELBIMAS NEAKTYVUS
SKELBIMAS NEAKTYVUS