Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)

  • 1.300 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, 2 kartus per mėnesį
  • aptarnauti privačius bei verslo klientus, užtikrinti aukštą aptarnavimo kokybę; parduoti pašto, finansines ir kitas paslaugas; teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką; rengti atliktų darbų dienos ataskaitas. Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Suminė darbo laiko apskaita, darbo grafikas – suminė darbo laiko apskaita, slankusis darbo grafikas; darbo laikas – I-VII 10:00 – 21:00 val. - Pilnas etatas
  • Klaipėda

REIKALAVIMAI

Esi įgijęs ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą; esi orientuotas į klientą ir esi sąžiningas; pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis; turi darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje – tai būtų didelis privalumas; puikiai supranti ir kalbi lietuviškai. Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo specialistas (-ė), AB Lietuvos paštas

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.