Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

  • 1.575 - 2.365 EUR prieš mokesčius nurodyta suma mėnesinė alga, neatskaičius mokesčių, kartą per mėnesį darbuotojui sutikus
  • Pozicijos aprašymas Kokybiškai ir operatyviai aptarnauti įmonės klientus telefonu, elektroniniu paštu ir kitomis nuotolinėmis aptarnavimo priemonėmis Konsultuoti ir informuoti klientus apie teikiamas paslaugas bei procesus Identifikuoti kliento poreikius, teikti pasiūlymus Užtikrinti užklausų bei kitų, su padalinio veikla susijusių procesų vykdymą Inicijuoti ir koordinuoti klientų bei vidinių problemų sprendimą Dalyvauti projektuose, teikti bei inicijuoti veiklos efektyvumo siūlymus Rengti atsakymus į užklausas, informacinius raštus, užtikrinti jų kokybę Šis darbo skelbimas yra publikuojamas Užimtumo tarnybos.
  • Trys pamainos, Darbo grafikas: slenkantis, pamaininis (24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę). - Pilnas etatas
  • Vilnius

REIKALAVIMAI

Orientacija į vertybes, klientą ir aukštą aptarnavimo kokybę Pagrindinių darbo su klientais principų išmanymas Darbo vadovaujantis klientų aptarnavimo standartu patirtis Organizuotumas, iniciatyva Sklandi lietuvių kalba, geri anglų ir/ar rusų kalbos įgūdžiai Komandinis darbas Etiškumas, novatoriškumas, proaktyvumas Kritinis mąstymas Patirtis: nebūtina

APIE KOMPANIJĄ

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė), AB "Lietuvos geležinkeliai"

Kiti aktualūs darbo pasiūlymai

Kandidatuok greitai ir lengvai
Personalo skyrius
Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos vos keliais paspaudimais!

Registruokis prie randu.lt
Registruokis
Jau turi paskyrą?
Esate darbdavys? Tuomet registruokitės čia.